Etykiety

niedziela, 30 października 2011

Po długiej przerwie

Witajcie kochane! Powrót do pracy trochę (bardzo!) zaburzył moje możliwości czasowe. Z tego powodu ostatnio aniołów jak na lekarstwo. Brakuje mi lepienia, malowania i wymyślania. Sama od siebie nic nie tworzę, chociaż już mam pomysły świąteczne (mam nadzieję, że przed Świętami zdążę je zrealizować ;)). Na szczęście są jeszcze zamówienia, i to bardzo inspirujące!

Jakiś czas temu kochana Ewcia z Primulą nie mniej kochaną złożyła u mnie zamówienie na kolejne aniołki. Więc z przyjemnością zabrałam się do pracy. Aniołki dotarły już do zamawiających i mogę się nimi pochwalić. Dziś część zamówienia, reszta będzie później (kiedy dotrze już do wszystkim obdarowywanych).

Najpierw Janioł do pokoju małej Martusi. Miał być falbianiasty, koronkowy i ze wstęgą z napisem. Taki też powstał i mam nadzieję, że dobrze będzie się sprawował w pokoju małej kobietki.


Kolejny już poważniejszy. Końcówki sukienki ma zaznaczone białym paseczkiem, nie udało mi się jednak uchwycić tego aparatem, niestety :/



Powstały też spontanicznie dwa anioły do pokoju dziewczęcego dla córeczek Ewy. Zobaczyłam ich pokój na Ewki blogu i nie mogłam się powstrzymać. Zdjęcia są oczywiście autorstwa samej Ewy, bo ja jak zwykle gapa i nie sfotografowałam Janiołów przed wysłaniem. Dziękuję Ewuś :*




Czy wy też nie wiecie czasem w co włożyć ręce? Ja ostatnio mam chyba taki czas ;) Niedługo kolejna porcja, tyle pomysłów rozsadza mi głowę, a tak mało czasu na ich realizację... Dziękuję, że ciągle zaglądacie do mnie i cieplutkie pozdrowienia ślę moim podczytywaczom :*

64 komentarze:

  1. Wszystkie anioły są piękne:).
    Z czasem wszystko się poukłada a czas się rozciągnie....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioły dziewczynkowe już wiszą - robi się doborowe towarzystwo w pokoju dziecięcym.
    Primulkowego aniołka też możesz ujawnić - już jej podarowałam :) Oczywiście Primcia miała przyslowiowe świce w oczach i to dzięki również Tobie, Kochana.
    Jeszcze raz psieplasiam za wiesz jakie zamieszanie.
    A z czasem - może mam ciut lepiej niż Ty, ale całkiem podobnie. Doba stanowczo jest za krótka, nawet wydłużona o przymusową godzinę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne są :) Tyle pozytywnej energii od nich bije :)
    buziaki
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne aniołki - jak zawsze :) Anioł martusi ewidentnie zdobył moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne! A te dwa ostatnie poprostu bajka!! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne, pomyslowe Pomi! Udały ci sie te twory Aniołowate i jak fajnie, ze uciszyly jakies dziecięce gąbki :)))
    Buzia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne aniołki. Cieszę się że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są !!!Działaj kobietko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Janioły piękne jak zawsze zresztą, te w trampkach boskie, No i moja mania aniołowa znów się rozkręca przez CIEBIE:) dobrze że wróciłaś, dokładnie wiem co czujesz sama nie wiem w co ręce włożyć po powrocie

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jakie pięęękne!!!! Te dla dziewczynek Ewuni.. no są po prostu cudowne!! :D Pozostałe dwa już bardziej dostojne.. śliczności :)
    Jak ja uwielbiam te Twoje tworki.. i ich skrzydełka!! CUDO! :D
    a czas.. hmm.. w listopadzie nieco się skróci.. ale cóż, na janioły czas znajdę zawsze! :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne Twoje aniołki. Ilekroć do Ciebie wpadam, obiecuję sobie, że i ja polepię sobie z gliny takie cudeńka. Ale też mam ten problem z rękoma...gdzie by tu je włożyć????
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasieńko! Dotarłam do ciebie wreszcie przez blog Calypso, nie wiem jak to się stało, że mi gdzieś zaginęłaś ;)) Kochana, dostałam dziś twoją przesyłkę!!! Aniołek jest CUDOWNY, z całego serducha ci dziękuję, podziwiam to, że chciało ci się o mnie pomyśleć, jesteś cudowna :))) Anioł będzie wisiał u mnie na honorowym miejscu jako nasz stróż, muszę tylko męża popędzić, aby zrobił dziurę w ścianie ;))) Bardzo, bardzo ci dziękuję, za karteczkę również, słonko ci przesyłam i najserdeczniejsze pozdrowienia :))) BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do siebie po wyróżnienie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co u Ciebie?? coś Cię nie widac na blogu:( ani Twoich pięknych aniołów.... tak pochłonięta jesteś pracą? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda tworzysz :)))Życzę większej ilości czasu na tworzenie tych arcydzieł,bo jestem spragniona nowości:))) Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie Ty sie kochana podziewasz ???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne Anioły zwiewne ulotne ale z pazurkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne Anioły ,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace. Zapraszam również do mnie www.passiflora85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Accident victims residing in or around Denver do well to make sure that Denver personal injury attorney is actually
    a Denver personal injury lawyer who is licensed by the Colorado State Bar Association. Increasing in vividness, and
    taking on a more limpid quality, St. This is especially true
    in the field of healthcare law, upon which medical ethics are
    founded.

    My weblog: top personal injury firms toronto

    OdpowiedzUsuń
  21. You don't have to surf through the internet
    ever again as all of the advice you want is in that 1 essay.
    Great work!

    my site e liquid

    OdpowiedzUsuń